Шоколадови-джинджифилови мъфини

DSC09861

  • 1/2 ч.чаша какао
  • 2/3 ч.чаша гореща вода
  • 1 – 1/2 ч.чаша брашно
  • 1 ч.чаша захар
  • 2 ч.лъжица джинджифил
  • 1/2 ч.лъжица черен пипер
  • 2 ч.лъжици бакпулвер
  • 1/2 ч.лъжица сол
  • 1/2 ч.чаша масло, със стайна температура
  • 1 яйце
  • 2 ч.лъжица ванилия

 DSC09867

 

за глазурата:

  • 1 – 1/2  ч.чаша пудра захар
  • 1-2 суп.лъжици прясно мляко
  • 2суп.лъжици масло
  • щипка джинджифил
  • оранжева сладкарска боя

DSC09810

DSC09815

DSC09816

DSC09836

DSC09842

 

Загряваме фурната на 180гр. Подготвяме си 12 формички за мъфини.

Смесваме какаото и водата.

Смесваме брашното, бакпулвера, солта, черния пипер, джинджифила.

С миксер разбиваме маслото, прибавяме захарта и продължаваме да разбиваме докато не получим пухкава-светла смес.

Прибавяме яйцето и ванилията.

Прибавете брашнената смес и накрая сместа с какаото.

Сипете в купичките като запълните 2/3 от тях. печете за 16-20 мин. или до готовност, проверете с клечка или като потупвате отгоре кексчето.

Извадете кексчетата и оставете на страни.

Смесете съставките  за глазурата, консистенцията и трябва да е доста гъста.

Сипвайте по 1 суп.лъжица от маслената глазура върху топлите кексчета, като отгоре оформите кръг, от топлината сместа ще се разтиче и заглади.Декорирах с шоколадови бонбони с портокалов вкус.

DSC09875

7 мнения за “Шоколадови-джинджифилови мъфини

  1. Грабнаха ме! Чудесно предложение: като вкус, като визия, като настроение!

    Лати, отново много хубави снимки! Браво!

    Сърдечен поздрав от мен 🙂

  2. Лати,
    Очароват ме твоите мъфини и кексчета,
    не само като изобилие от идеи, а и представянето им.
    А запазените хартиени „кошнички“ ме впечатлиха тотално!
    Моите поздравления, Диана

  3. Страхотен вкус, много ми харесаха! Дори не съм предполагала колко добре може да се отрази черния пипер на сладкиши :).

Вашият коментар