Осмомартенски проект

SONY DSC

Основната рецепта е от лесните и бързи шоколадови кексчета, наоследък я ползвам за направата на шоколадови кексчета, предназначени за различни поводи. За пълнежа съм се спряла на маслена глазура( от която винаги по- малко  ми се намира в хладилника, останала от предишни проекти) към която добавих сладко от горски плодове и щприцовах каксчетата вътре.

SONY DSC

за покритието съм намазала кексчетата с маслена глазура( винаги го правя , така покритието залепва по хубаво, и също така с глазурата може да се изравни  отгоре   кексчето) за покритието съм използвала марципан, цветята съм изработила от фондан.

SONY DSCSONY DSC

SONY DSC

2 thoughts on “Осмомартенски проект

  1. след сноуборда, любимото нещо ми е да похапвам вкусни кексчета, като тези! изглеждат много красиви! поздрави и успехи

Вашият коментар

